Bir yıl önce bugün bir blog doğmuş^^

Başlığa gel yarabbim!😛
Neyse neyse hemen konuya gireyim bugün arwen’in blogunun doğum günü dostlar🙂 tam bir yıl önce bugün ilk yazımı yazmışım buraya.. Hem de ne derdim varsa arkadaşlık, dostluk ve aşk ile ilgili bir yazıymış Allah Allah..
O ara dertlerim bunlardan ibaretmiş belki.. Şimdi bakınca farklı geldi.. Bir yılda neler neler değişirmiş meğer.. Aynaya baktığımızda pek bişey değişmemiş gibi geliyor ama yok hocam öyle değil yani hem bu ara saçlarımın arasında 3-5 daha fazla beyaz tele rastlıyorum, yaşlanıyoruz o belli.. Ama konu bu değil tabi şimdi çünkü blogcuğum daha minicik, göreceği çok gün var -inşallah-.. Umarım bunlar mutlu günler olur (bu konuda pek fazla umudum olmasa da)
Yazmaya o kadar uzun süre ara vermişim ki misafir gibiyim yerimi yadırgıyorum.. Hayatımın en iyi dönemleri diyemem bu günler için.. Belki de en kötüleri.. Kafamızda bir mutluluk tablosu çiziyoruz hepimiz.. Sonra koşturuyoruz bunların peşinden pek öyle enine boyuna düşünmeden.. Benim için bu tablonun tek eksiği işti belki de.. O da olunca her şey yerli yerine oturacaktı.. Mutluluğun tanımı olacaktı..
Tabi hiç bişey hesaplandığı gibi gitmiyor.. Hayat bizimle dalga geçmeye bayılıyor.. Tam her şey tamam derken hiç olmadığım kadar yarım kaldım..
Çaresizlik neymiş çok iyi öğrendim bu dönemde.. Nasıl mutlu olacağını bilip hiç bişey yapamamak nasıl bir duyguymuş tattım..
Toparlanmaya çalışıyorum bu ara o yüzden belki bu kadar uzak kaldım burdan da.. Hayat, insanlar çok ilginç..
Neyse yine yersiz yersiz konuştum dağıttım.. Bugün mutlu bir gün olmalıydı.. Belki şu güzel mahlukat bunu sağlayabilir hea ne dersiniz?:

😀 Ne şeker di mi🙂 Gong yoo severler kızacak yine bana :s Ama istediğim kişi olsaydı hayatımda belki verirdim Gong’u size.. Bir tek o şekilde vazgeçebilirim ondan🙂 (Öyle olsaydı burda kocaman bir resimle paylaşırdım duyururdum haberi sizin olsun artık hepsi diye😛 ama şimdi olmaz bir Gong bir Dean -Jensen- var hayatımda nasıl vazgeçeyim bu güzelliklerden hıı)
Ben yine dağıttım değil mi? Kafa bir milyon da ondan kusuruma bakmayın nolur..
Bloğa dönelim yine iyisi mi.. Hayatıma çok büyük katkısı oldu o kesin.. Bir çok arkadaş edindim, edinmeye de devam ediyorum blogum sayesinde.. Şu 19 mart buluşmasına katılabilseydim daha bir ballı olacaktı tadından yenmeyecekti ama bir daha ki sefere diyoruz napalım😛
İyi ki doğdun blogum diyorum son olarak.. Bu yıl başlangıcı kötü yapsak da yılın geri kalanı güzelliklerle devam eder umarım.. Takip ettiğim – blog listemde olan tüm arkadaşlarım hepiniz iyi ki varsınız, iyi ki tanışmışız.. Listede olmayanlar yorumlarıyla katkıda bulunanlar sizler de öyle.. Hepimiz için mutlu günler diliyorum.. Saygılar, sevgiler efendim sağlıcakla kalın😉

8 thoughts on “Bir yıl önce bugün bir blog doğmuş^^

  1. blogunun doğum günü kutlu olsun arwen .nice senelere inş🙂 bende bu aralar dertliyim ama sadece işsizlikten .sanırım iş bulunca her şey rayına oturacak🙂 umarım sende en kısa zamanda düzelirsin canını sıkan ne varsa çözülüverir birden .19 mart buluşmasına gelmediğin için bende çok üzüldüm😦 bir daha kine gelirsin niş🙂 yazılarından bizi mahrum bırakma🙂

    • teşekkür ederim winpohu darısı başına🙂
      öyle deme hiç ya ben de öle demiştim işte “iş olsun tmm herşey yoluna girecek” fln ama olmuyo öle hayırlısını iste hep..
      “umarım sende en kısa zamanda düzelirsin canını sıkan ne varsa çözülüverir birden” amiiin diyorum bu duaya tüm yüreğimle
      inşallah ben gelince de yaparız bi buluşma tanışırız çok isterim.. aklımda var bikaç şey daha yazıya dökemedim ama fırsat bulup yakında gelcem inşallah
      (ayy ne çok inşallah’lı bi yorum oldu bu😛 )

  2. Sengil Chukha Hamn da bloguna🙂 Ya da öyle bir şey. 19 martı kaçırdın ama bir sonrakine gelirsin belki. Ne zaman geliyorsun İstanbula? Bir de o güzel mahlukat hepimizi mutlu edebilirdi ama nerdeeeeeeeee :)) Kızmadım bu sefer blogun doğum günü diye kıymetini bil ha ha ha :))

    • teşekkür ederim lafeam🙂
      sonraki buluşmaya gelmeyi umuyorum ama hayırlısı bakalım.. bir ay kadar var daha sanırım haber bekliyorum işte..
      Allah razı olsun bilmez miyim ayıpsın🙂

  3. hepi börtlek sana daaa^^’
    Bilirsin severim seni ama ne zaman birine asılsa bir bakıyorum sende etrafındasın😀 Yine de iyi ki hem sen hem de blogun var. Bol bol yaz merakta bırakma adamı.

    • teşekkürler canım🙂
      valla öyle yaw kimi sevsek bir diyorum ya bi merlinde anlaşıyoruz sen merlin ben arthur sevince
      yine de şükrediyorum gerçekte aynı ortamları paylaşmadığımıza hea aynı adama aşık olurduk mazallah asıl o zaman yanardık😀
      sen de iyi ki varsın kuzum döneceğim inşallah yakında hayatımı rayına bi oturtayım

Bir Cevap Yazın

