Şizofrenik Haller^^

Bu ara bir gariplik var üzerimde..
Kelimeleri ilk anlamlarıyla düşünüyorum hep neden olduğunu anlayamadan..
Ne demek mi istiyorum? Bir kaç örnekle anlatayım:
Deyim olarak kullanılan kelimeler vardır ya “gözüne girmek” gibi bunu duyunca benim gözümde direkt bir gözün içine sivri bişeyin girdiği böyle deştiği falan canlanıyor olum!

Sonra “kalbimi söküp atmak” deyimiyle böyle sol tarafını parçalayıp içinden kanlı kanlı kalbini çıkarmak geliyor gözümün önüne..
Hangi filmi izledim de böyle oldum anlamıyorum ki Allah Allah.. Hayır bir de hiç etkilenmem hea öyle filmlerden.. Tepenin gözleri, otel, testere gibi filmleri böyle gözlerimi kaçırarak falan izlemem yani.. Korkmak gibi huyum yok zaten.. Korksam hepsini tek başıma, karanlık bir odada izlemezdim heralde di mi😉

Şimdi büyüklerin ellerinden küçüklerin “gözlerinden öpüyorum” diyeceğim gözümde canlanan bir gözün içini öpmek olacak ohaa ne iğrenç oldum len ben! demiyorum bişey tamam manyaklaştım iyice.. Doktor çağırın biri deliriyor😮 Şizofren çıkmıştım psikolojik bir testte ama atarak cevapladığım için yani şaka maka oraya doğru gidiyorum heralde Allaaaah!

Aslında bunu biraz House’da (house m.d. dizisinden bahsediyorum) hastalıkları içten göstermeleri gibi düşünebilirsiniz.. İzleyenler bilir hani anlatırken böyle vücudun içini ayrıntılarıyla olayın olduğu şekilde gösteriyorlar ya ondan bahsediyorum.. Diyeceksiniz ondan mı etkilendin? Ama yok bu ara onu da izlemiyorum pek..

Şimdi böyle şeylerden bahsedince öğrencilik yıllarımızda yurttayken kızlarla yaptığımız muhabbetler geliyor aklıma.. Bir arkadaşım böyle erkeklere kıl olup “hepsinin tırnaklarını böyle tek tek sökeceksin kökünden” falan derdi sinirli sinirli😀 Daha ne işkenceler düşünmüştük ooo🙂 Neyse ki vermediler elimize o kötü adamları da bu güzel yaşlarımızı hapislerde geçirmedik çok şükür😀

Bu da ne acayip bir yazı oldu böyle yahu.. Neyse neyse döktüm içimi rahatladım ohh😉

7 thoughts on “Şizofrenik Haller^^

  1. demekki gariplikler alemine tek ben dalmamışım, house konusunda jaklısın bende grip olduğumda ve acı çektiğimde hangi organıma saldırdı virüs nereye geçiş yaptı gibi beynimde ister istemez canlandırıyordum:)) şimdilerde ise düşüncelerimi dinliyorum iç sese fazla kulak kabarttım hatta acaba Allah mı dinletiyor diyorum kendimden hayli tırsmaya başladım:)

    • bu durumda ben de tek kalmadım o alemde anlaşılan🙂
      yaw hastalık gibi bir durumda değil de nedense direkt gözümde öyle canlanıyor hepsi.. ben de anlamadım pek deliliğime verdim gitti🙂
      iç ses bize hep doğruyu söylermiş gibi geldiğinden ben de çokca kulak kabartırım oraya yine yalnız değilsin hadi😀 yalnız kulak kabartmak deyimini ben şimdi nasıl canlandıracağım bakalım ahahah

  2. Meditasyonvari olan önceki yazından sonra ilginç geldi tabi bu yazı🙂 Ama nedense olumlu karşıladım bu tavrını, verdiğin örneklerden gidersek şöyle ki🙂

    gözüne girmek; başkalarının senin hakkında düşüncesini boşverip yüzeysel olarak lafı geçiştirmişsin.
    gözünden öpmek; yine duygusallığa bağlamadan yüzeysel anlam yüklemişsin🙂
    kalbini söküp atmak; ruhsal acısını düşünmektense fiziksel bir acı gb düşünüp yine geçiştirmişsin.
    Bunların hepsini biraraya getirdiğimizde eskisine göre yaşanan şeyleri daha az kafana takıyormuşsun gibi geldi, bu da iyi bişey sanırım🙂

    • ahahah öyle dengeli davranışlar beklemeyin benden yahu bildiğin dengesizin tekiyim yok ötesi bi öyle bi böyle😛
      ama ben bayıldım bu yoruma biliyomusun😉 tek tek kelimeleri yorumlamışsın ya böyle psikolojik analizimi çıkarmışsın çok hoş geldi..
      bugün hakikaten öyleydim daha az takıyordum bişeyleri.. güzel bir noktadan bakmışsın saygılar efendim🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s