Hancı..

Eriyorum hancı
Tükeniyorum..
Pul pul dökülüyorum yüreğimden
Duygu sızdırıyorum..

Ölüyorum hancı
Her gün her saat biraz daha..
Diri diri yanıyorum
Acıdan kıvranıyorum..

Üşüyorum..
Ellerim, yüreğim buz tutmuş
Sızım sızım sızlıyorum
Yok oluyorum..

Yaradan bile beni unutmuş hancı
Kayboluyorum görmüyor
Farketmiyor..
Su sızdırıyorum
“Dur ağlama” demiyor..

Ölüm kokuyorum hancı
Duvarlarıma sinmiş
Azraili bile kaçırıyor bu koku
Canımı almaya gelmiyor
Kendi kendime ölüyorum..

Kendimi kaybettim
Bulamıyorum hancı..
Nerde unuttum yüreğimi?
Bul getir nolur
Çok acıyorum onsuz
Yalnızlık kokuyorum hancı..

İnsanlar kör mü hancı?
Saydam mıyım ya da
İçimden geçip gidiyorlar
Dokunmuyor muyum yüreklerinde bir yerlere hiç
Yoksa gerçekten yokmuyum hancı?
Öldüm de söylemiyorlar mı bana

Ölsem farkederdim değil mi hancı?
Hem acı bitmez miydi bir yerden sonra
Ama hep taze be hancı
Her gün yenileniyor
Dağlanıyor sanki..

Sözler boğazımda düğümlendi hancı..
Konuşmaya kalktığımda sessizlik çıkıyor ağzımdan
Ya da sensizlik, bilmiyorum..
Kendimi kaybettim
Bulmalıyım değil mi hancı?
Yoksa bırakmalımıyım peşimi
Kendimin bile..

Git sen de hancı
Belki yalnız güzelim ben..
Yoksa gider miydi herkes
Acı yakışıyor belki bana..
Acır mı hep içim öyle olmasa

Unut, git, başka birini sev sen de hancı
Merak etme eriyor olacağım ben hala
Değişmeyecek bir şey..
Ben değişmediğim için değişiyor her şey belki
Değişmelimiyim?
Neyse hancı, cümlelerimin içi boş artık
Susmak zamanı sanki..
Ya da gitmek..
Ya da belki susup gitmek..

Kendine iyi bak hancı
Burda herkes yalancı..
Yüreğine yüreğine basıyorlar adamın
Burda herkes acımasız bir ben savunmasız..

Elveda hancı..

Bir Cevap Yazın

