Hastalıktan..

Bir kaç gündür hastalıktan sürünüyorum.. Öyle kötüyüm ki kafamı taşıyamıyorum.. Kaşımı bile oynatacak halim yok.. Kedim falan da yok ki öldüğümde haber etsin konukomşuya.. Kedi sevmiyorum ama bak her eve lazım bişeymiş anladım şimdi.. Hem kediniz olmayınca kimseye “ben özlemedim ki seni kedi özledi” falan da diyemiyorsunuz..
Yok hocam bir kedi alıp asmalı evin bir köşesine
_ asmalı?
_ hı hı. Ama önce kanını da bir içmek lazım..
_ !!!
😀 aha satanist oldum gidiyorum hadi hayırlısı.. Yok bea şaka yapıyoruz tabi ki.. Hem büyüyünce feminist olcam ben.. Hem feminist hem satanist olunmaz mı? O zaman sadece bayan kedilerin mi kanını içmek gerekir?

Bayan kedi ne be utanmasam Miss kedi diyeceğim.. Yuha bu daha feci oldu! Kedi lezzetliymiş gibi oldu hehe tamam atın beni denizlere suyuma işesin veledler

Hani erkekleri pis görcez ya ondan şeyetmiştim ama olmadı di mi? Bay kedilerin kanını içeriz o zaman olmaz mı? Amaaan bea bu da ne zahmetli işmiş ne yaman çelişkiymiş oynamıyorum..
İşte her şeyi böyle ayrıntılı düşündüğümden acım da daha derin oluyor benim ahh salak kafam..

Başımın ağrısı öldürecek beni.. Öyle feci ağrıyor ki duvara vurup parçalamak istiyorum bazen.. Böyle kanlar dağılsın her yana off sahneye bak bea😀 Tam burda aklıma Barney Stinson’ın ölüm numaraları geldi yahu müthiştir izlemelisiniz..

Neyse işte başımı duvara çarptığımda son sahnedeki gibi böyle kanlar fışkıracak ne hoş değil mi😀 Beni ciddiye almayın böyle şeyler söylediğimde hea içimden geldiği gibi sıralıyorum kelimeleri o kadar.. Şimdi size bir şarkı armağan etmek istiyorum: Ahmet Kaya’dan Nerden Bileceksiniz.. Sözleri çok anlamlıdır son cümleler de buraya uygun:

Üstüm başım toz içinde
Önüm arkam pus içinde
Sakallarım pas içinde
Siz benim nasıl yandığımı
Nerden bileceksiniz

Bir fidandım derildim
Fırtınaydım duruldum
Yoruldum çok yoruldum
Siz benim neler çektiğimi
Nerden bileceksiniz

Taş duvarlar yıkıp geldim
Demirleri söküp geldim
Hayatımı yıkıp geldim hey
Siz benim neden kaçtığımı
Nerden bileceksiniz

Gökte yıldız söner şimdi
Annem beni anar şimdi
Sevdiğim var kanar şimdi
Siz benim niye içtiğimi
Nerden bileceksiniz

Bir pınardım kan oldum
Yol kenarı han oldum
Yanıldım ah ziyan oldum
Siz benim neden sustuğumu
Nerden bileceksiniz

Ben ardımda yaş bıraktım
Ağlayan bir eş bıraktım
Sol yanımı boş bıraktım hey
Siz benim kime küstüğümü
Nerden bileceksiniz

Hadi ekleyelim onu da o zaman yaw kıyamam:

İşte böyle..
İnsanların durumu, fotoğrafı görüp beni sorulara boğmasından hiç hoşnut değilim.. Hele o manalı bakışlar delirtiyor beni.. Neden başkalarının yerine ben utanmalıyım? Neden herkes gibi kaçamıyorum ben de sorumluluklardan? Neden hala o taksitlerini ödüyorum? Çilek neden bu kadar güzel kokar? Babam böyle pasta yapmasını nerden biliyor? ahaha koyverdim gidiyorum valla..
Ama anlamıyorum.. Ne söylememi bekliyorlar? Ne denilebilir ki? Hem onlar bilmiyorlar mı ölülerin arkasından konuşulmaz..

Çorba yaptım yine her şeyi değil mi? Ruh halimdeki karmaşanın yazıya yansıması bu aslında.. Bir gün geçecek ama hepsi biliyorum.. Düzelecek.. Çok az kaldı, ufacık bir bağ var o da kopacak sonra bitecek her şey.. Bir gün anlatırım belki size her şeyi tüm ayrıntılarıyla.. Ama bugün değil..
Arada bir, bir kaç tavsiyede bulunayım diyorum ama sonra bakıyorum ki verilecek herhangi bir öğüt falan yok burda.. Çünkü sadece yaşadım ben.. Bundan kaçamazsınız ki.. Ama beni korkutmamalı bu olanlar onu biliyorum.. Diğer insanlara karşı önyargıya düşürmemeli.. Dışarda bir kaç tane doğru insan kalmış olmalı değil mi?
Kızgın falan değilim aslında kimseye.. Sadece kırgınım.. Her şeye.. Tam bir sebep söyleyemem sadece öyle işte..
Bir de elimde üç dört ay öncesine ait bir hediye var.. Herhangi birine veririm belki.. Ya da vermem bilmiyorum..

Hepsi bitecek biliyorum da bi tek şu yarım kalmışlık, kandırılmışlık, geç kalmışlık hissi korkutuyor beni.. O ne zaman geçecek? Ya da geçecek mi?

İyiyim ben
Hep aynı şeyler işte
Uyku hapları
Yalan dolan gülümsemeler

İyiyim ben
Hem sen tanırsın beni
Ne yapsam ne söylesem
O geç kalmışlık hissi


Bir bitmeyen gece bıraktın
Ve üç nokta düşürdün
Belli etmedim ben pek, tenhalaştım..

2 thoughts on “Hastalıktan..

Bir Cevap Yazın

