Aksilikler..

.. Artık gün doğumunu görmek istemiyorum.. O saatlerde huzurlu bir uykuda olmak istiyorum artık.. Tamam bir sürü film-dizi izleyebiliyorum bu sayede ama vücudum kaldıramıyor eskisi gibi.. Fakat uyku çağırınca da gelmiyor malesef..

.. Şanssızlığım komik bir hale gelmeye başladı.. Nasıl onca insandan kan alınırken bir şey olmaz da benim tüm kolum mosmor olabilir? Hayır sızlıyor bir de.. Bir insan nasıl bu kadar şanssız olabilir?
Doktorun tahlil sonuçlarına bakıp, 80 olması gereken değerlerin 6 olduğunu gördüğünde suratında oluşan şok ifadesi görülmeye değerdi🙂 Sonuçta altı aylık bir ilaç tedavisi düştü kadere..
Hayatında düzenli ilaç kullanmamış, böyle bir alışkanlığa sahip olmayan biri olarak nasıl yaparım hiç bir fikrim yok.. Ama bu defa mecburum sanırım..

Bilgisayarım bozuldu demiştim önceki yazıda.. Tamire götürdüğümde adam bakarken düzeleceği tuttu bir sevinç eve getirdim akşamına yine bozuldu ve bir daha düzelmedi.. Yine gitti tamire kimbilir ne zaman döner..

Bakalım daha neler gelecek başıma.. Alıştık nasılsa.. Gülüp geçiyorum artık hakkaten komik çünkü🙂
Şanslı günler dilerim herkese😉

Ve tabi şarkıyla bitiriyoruz yine:

Buna da fena alıştım hea.. Her yazıya şarkı eklemeye yani😛 Bu şarkıları daha önce eklemiş de olabilirim hatırlamıyorum.. Öyleyse bile zararı olmaz yeniden eklemenin amaaan

11 thoughts on “Aksilikler..

    • sağolasın cnm inşallah.. ona ben de çk üzüldüm ya benim başıma bişey gelse o kadar üzülmem bilgisayarımın başına bişey gelince karalar bağlıyorum resmen😛
      AMİN diyorum kocaman bu dileğe🙂

  1. ben de bir ara şarkısız yazı bitiremez olmuştum ama güzel oluyor. sorma kan aldırma durumları fena benim kol morarmakla kalmıyor bayılacak kadar kötü oluyorum yeri öpesim geliyor o denli. aksilikler olmazsa olmaz sorma her dışarı çıkışımdfa ayağım şişmese, ayağım iyiyken başka bir rahatsızlık çıkmasa, güne normal saat dilimlerinede başlayabilsem.mesela yarın sabah 4.45 uyanış 5.20 evden çıkış, 6.00 otobüsü ile Aydın okul macerası nasıl ama?

    • resim eklemekten fln kolay hale geldi yahu şak yapıştırıyorum sonuna bi video iyi oluyor🙂 bi de yazı yazarken hep şarkı açık oluyor fonda onun etkisi biraz da..
      yaw ben hiç korkmam kan aldırmaktan acıya acayip bi dayanıklılığım var, bi tek ayıptır söylemesi idrar tahlilinden nefret ederim hatta “tüm kanımı alın çişimi bana bırakın” diyesim gelir😀😀
      ama bu defa nedense morardı kolum sızlıyor da işte beceriksizin birine mi denk geldk nedir
      Allah aksiliklerimizi en aza indirsin diyorum o zaman belli ki çoğumuzun belası.. çok kötüymüş yaw ben o saatte yeni yatmış oluyorum zaten beceremezdim heralde Allah biliyor da vermiyor.. Sana da kolaylıklar diliyorum canım

  2. Pinhani’yi çok seviyorum, videolarını da beğendim doğrusu hoş olmuş.
    Bu arada demir eksikliği falan mı çıktı? Geçmiş olsun nen var🙂 Doğrusu düzenli ilaç kullanmayı ben de hiç beceremiyorum, bir kere 1 hafta düzenli bir ilaç kullanabilmiştim de uzun süre kendimi tebrik etmiştim hahah, tabii bu tebrik esnasında yine unuttum ilacı. Neyse ki seninki de geçici bir durum, böyle düşünüp rahatlarsın artık😉
    Bir de.. Uyumak güzeldir, gece uyumak daha da güzeldir,umarım normal düzene tez zamanda dönersin

    • ben de çk seviyorum pinhaniyi, her şarkılarını🙂
      hemen de bilir🙂 evet ya saçlarım fln çk dökülüyordu onun için gittim kel kalmamış olman mucize dedi😛
      bir hafta rekor hakkaten yahu ben iki güne “yuhaa bu kadar iğrençliğe katlanıyorum hastalğm geçmiyor bile” deyip atıyorum kenara hiç şans vermiyorum😀 mucize bekliyorum onlardan değil mi🙂
      hakkaten gece uykusu çok önemli şimdi şimdi daha çk farkına varıyorum.. geçenlerde 11 gibi uyuyup kalmışım sanki saat çalmış gibi 2de uyandım 6ya kadar cin gibiydi gözler yine derdim neyse tövbe tövbe
      iyi dileklerin için teşekkür ederim canım🙂

  3. geçmiş olsun arwen’cim. bi’ de ne güzel şarkılar ekliyorsun son zamanlarda; ellerine sağlık ^^ model’i falan sayende keşfettim diyebilirim😀 sevgiler, öpücükler ^^

    • teşekkür ederim hikaru🙂 bu ara çok şarkı dinliyorum aynı şekilde de çok ekliyorum zevkler tutuyorsa ne ala😉
      ahh o ne güzel şarkı değil mi (model’inkini diyorum)🙂 öptüm canım ben de

  4. cnm benim gecmis olsun her sey icin hemde..bazen pes pese gelen aksilikler bogsada seni üzsede hep gül emi birtanem….seni uzun zamandir göremedigim icin birden burasi geldi aklima seni cok özeledim umarim artik birazda olsa rahatlamissindir…ilaclarini sakin ihmal etme ve herzaman hayata olumlu mutlu ve oldugun gibi samimi bir sekilde bak….seni cok seviyorum…hayatindaki aksiliklerin bitmesini diliyorum…kendine cok iyi bak…öpüyorum

    • ablam hoşgeldin tekrar iyi ki varsın dedirttin yine onca zaman sonra..
      en çok gülüyorum zaten kuzum biliyosun beni🙂 işe başladım yoluna girecek her şey zamanla biliyorum umutluyum.. ben de seni çok seviyorum.. hepinizi çok seviyorum biliyorsun.. iyi dileklerin için çok teşekkür ederim ablam.. iki katı senin olsun inşallah bana dilediklerinin.. mutluluğun daim olsun inşallah.. bilgisayarım hala bozuk malesef ve sorun anakartta çıktı çok para istediler bekliyo ondan şimdilik.. buraya bile çok uğrayamıyorum bilgisayar olmayınca.. vefasız bilmeyin beni e mi? hepinizi çok özledim.. kocaman öpüyorum kendinize çok iyi bakın..

      • yok kuzum vefasiz bilmiyorum sen bakma bana ben özledigimden valla bir anda aklima geldi yine burasi o yüzden bir yazayim kendimi hatirlatayim dedim:-)
        bilgisayarinda sorun okadar büyükse bence ugrasma canim mümkün oldugu zamanda yenisini alirsin önce bi söyle toparlan…calismana sevindim mutlu e umutlu olmaya devam

Bir Cevap Yazın

