Seç seçebilirsen..

Bu bir anneler günü yazısıdır o yüzden usturuplu yazmaya çalışacağım😛 Siz de öyle bacak bacak üstüne atıp falan okumayın saygılı olun az hocam..

Anneye ne alacağımızı düşündük düşündük bulamadık bir şey.. O yüzden ben de eline bir kalem kağıt verdim istediğin on şeyi yaz dedim.. Listeyi paylaşacağım şimdi açıklamalarıyla birlikte:

Künye
Bilezik
Yüzük

Burda söylediğim şey “yahu sen takıya hiç doymaz mısın be kadın” oldu.. Annemle iki ayrı kutup gibiyiz.. Ben takı falan hiç sevmem annem hastasıdır.. Ben öyle abartılı, çok renkli kıyafetleri beğenmem o bayılır vs. vs…

Perde – yatak odasına
Tuttu yeni gelin gibi yeniledi yatak odasını bir eksik perdeler kaldı onu da en pahalısını seçtiği için ben aldırtmadım fiyata şok olup bize yazmış yaw.. Anam bekle sen zengin bi koca bulayım perdenin alâsını alcam ben sana😀 (nasılsa evlenemeyeceğim en azından kadın biraz avunsun değil mi)

Abiye
Geleceği gören bir annem var işte benim yeah🙂 Kuzenimin evlenmesi gibi bir ihtimal var ama daha sözdür lokumdur falan yok yani kadın düğüne hazırlık yapıyor anneler günü ayağına vay vay kimin annesi kaçın kurrası seni seni😀

Cep telefonu
Kendininkini beğenmiyor kamerası iyi değil diye.. Hea bir de hafızası azmış şarkı atılmıyormuş çok🙂

Saat
Bunun yanına “güzel” diye not düşmüş.. Hayır neden çirkinini alalım ki annecik bir güven yahu hem güvenmesen de senin yanına iliştirdiğin güzel kelimesi bu konuda ne kadar etkili olabilir bilmiyorum ki.. Tabi ben böyle söylemedim ona.. Çünkü söyleyecek daha iyi cümlelerim vardı eheheh..
Annem daha bir ay kadar önce gidip saat almış kendine.. Teyzemin kızına ve yengeme de almışlar.. Kendininkini eve gelince beğenmemiş olacak ki gidip değiştirmiş bir süre sonra.. Onu da biz beğenmedik gitti yine değiştirdi.. Sonra teyzem görüp beğenmiş bana da alalım demiş gitmişler bu defa da onun aldığını beğenmiş yine değiştirmiş.. O sırada ben de onlarla saatçide buluşuyorum.. Yine saat değiştirdiğini öğrenince “ohh kebap her hafta değişik saat takıyorsun” dedim🙂 Nasıl toparlamaya çalışıyor ama bir görmelisiniz “adam da gerçek zannedecek kızım deli misin takmadan getiriyorum” diyor.. Doğru söylüyor takmamıştı ama bu espri fırsatı kaçmazdı değil mi😀
Neyse o yüzden bu maddeyi görünce “e sıkıldıysan bundan git değiştir anne” demiş olmam garip kaçmamış olsa gerek.. Evet öyle söyledim🙂

İyi bir eş
“Ahh bea hacım onu aramayan mı var bulsam kendime alcam” dedim bu maddeyi görür görmez.. Babam, eniştem, teyzem de odada.. Babam bana çakmak çakmak bakıyor.. Döndüm “ama haksızmıyım baba o sana sahip lazımsa bize lazım” dedim.. Babam da hak verdi “tabi de işte ona, en iyisini kapmışsın sen zaten olmayanlara versin de” diyor🙂 Herkes kendi reklamını yaptıktan sonra bu maddeyi de geçtik çok şükür..

Nereye geldik biz kardeşim!? Kadın üvey babayı bana bulduracak hem de anneler günü hediyesi diye.. Olduu

İyi bir iş
Al benim işim senin olsun oo…

Laptop
Aha bu da ancak bizimki gibi bir ailenin annesinden gelebilecek bir istek😛 Allahım ne günlere kaldık yahu yeni nesil bir acayip.. Eskiden böylemiydi bir çiçek getir bir yıl idare etsin.. Ama nerdeee kadın bilgisayar, telefon istiyor.. Üstelik ev internet cafeye dönmeye bu kadar yakınken.. Hayır bir de yarama tuz basıyor yaw alla alla.. Biliyorsunuz ki bilgisayarım bozuk, üstelik bu defa durum baya baya vahimmiş kendi servisine götürmem için bekliyor şu an hasta hasta😦

Bunu gerçekten istedi ya şaka gibi kadın

Neyse hocam ne alacağız şimdi biz bu özel günde bu değerli kadına yaw? Çıkamadım işin içinden bir türlü.. Hıı evet daha almadım bişey ne var yarın gidip almayı planlıyorum işte.. Hatta artık bugün oldu o poff……….

Bu pek usturuplu bir yazı olmadı değil mi? Allah beni bildiği gibi yapsın ya bi adam olamadık gitti.. Bir de anne olunacak daha ooo

Not: Biz bi de babanne ve ananeye alıyoruz hediye bu günde.. Almazsak öldürür bizi babanem zaten.. “anneniz mi büyüttü sizi ben büyüttüm” diye yer başımızın etini oy oyy amaan

Bir de şu reklam çok iyi olmuş yaw paylaşmasam olmaz

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s