Bir delinin doktor günlüğü..

Üç dört gündür yataktan kalkamaz bir durumda olduğum için ancak bugün kalkıp hastaneye gidebildim.. Nasıl gevezelendim ama doktora, hemşireye falan görmeliydiniz gülmekten kırıldı herkes🙂
Zaten daha girerken “sıralayım mı şikayetlerimi” dedim “sırala bakalım” dedi adam gülerek.. Uzun bir listeydi zaten sıralamak oldu tam.. Sonra “bir daha beni görmezsiniz inşallah” falan dedim “gidiyorum” falan.. Hayır manyakmısın kızım doktora ne senden değil mi ama yok tanışıyoruz sonuçta bir iki kelam edeyim öyle havadan sudan dedim işte lüzumsuz ben😛
Neyse bahsettim biraz sonra çıkarken “hemşireye uğramamız gerekiyor mu” dedim “uğrarsanız boy-kilo ölçümü yapıyorlar ortalamayı düşürürsünüz çoğunluk kilolu siz tığ gibisiniz” yaptı doktor “tamam” dedik biz de🙂
Hemşireyle muhabbet bir ayrı olaydı zaten.. Esprilerin dozunu bazen kaçırdığımdan burda paylaşamam en eğlenceli kısımları ama diyebilirim ki en keyifli boy-kilo ölçümünü yaşamıştır sayemde🙂
Eczaneden sonra eve geldik.. Bu arada doktor yer kalsa tüm ilaçları yazacakmış bana hani o kadar çok ki bitirmeyeceğim belli oldu şimdiden.. Evde anneye muhabbetleri anlatacağım “ne dedi doktor” sorusunun üzerine ama olduğu şekilde anlatmadım pek.. Şöyle ki:

Ben: Adnan Beye gideceğimi söyledim (doktorumuzun adı Adnan)
Anne: Ne dedin ki?
Ben: Ednan gidiyorum ben, dedim.. (tam burda kafamı çevirip “gidiyorum” dedim Türk sineması modunda isim de uygun ohh)
Annem pek soru soramıyor gülmekten hele o “ednan”‘ı söyleyiş şekli kopardı kadını zaten🙂
Ben: Duramam artık buralarda Ednan.. Bendeki şu yeteneği görüyormusun ha İstanbullara gidiciğim kalamam burda daha fazla..
Anne: Kızım evli o adam üç de çocuğu var
Ben: Ben de öyle dedim işte.. Ednan senin üç çocuğun, iki araban, bir de karın var nasıl kalırım seninle bu oranı nasıl bozarım dedim😀

Böyle baya uzattım muhabbeti kadının kafa döndü hala doktorla tam olarak ne konuştuğumu bilmiyor😀 Diyorum ben gidince siz feci sıkılacaksınız şimdi pek farkında değilsiniz ama.. Neyse işte bu da benim böyle bir anım dostlar.. Her gün bunalım bunalım yazılar yazmayalım değil mi? Azıcık renk gelsin bloga.. Sağlıklı günler dilerim hepinize😉

Bol bol karikatür ekledim ki yüzünüz gülsün azcık.. Başlığa dokunmayın aman diyim, bu konuda bariz kötüyüm işte😛

2 thoughts on “Bir delinin doktor günlüğü..

  1. Hehehe “Ednan” güzel olmuş benimde doktora gidip şenlendiresim geldi oraları :)hem onların boy kilo ortalamasına da dokunmam 😀
    Bugünlerde ikimizin delicesine yaptığı şeyde bu değil mi “dozunu aşmak”
    o yüzden ben esprinin dozunu aştığın kısımda takılı kaldım şuan
    hadi bakıyım arwencik bi mesajla hallet şu işi :)Hadi aslanım güveniyom sana goçum hadi baam delaganlı oglan :))

    • delüganlı hoşgeldin🙂
      biz hakkaten “dozu aştık” değil mi🙂 hele yazdığım o şiir kitap çıkaracak kadar iyi geldi bana nasıldı bi copy paste yapayım:

      .. doldur kadehleri usta koy içine bildiğin en iyi ağrıkesiciyi
      uyku mu o nedir usta içilir mi
      içilen bişeyler ver bana
      ver ki kaka olmasınlar içimde çiş olsunlar😀

      ahh her şeyin içine böyle ediyorum galiba😛 esprinin dozunu aştığım kısım burda paylaşılmaz bi durumda hakkaten ben sana özelden bi özet geçerim🙂

Bir Cevap Yazın

