Veda..

Evet, bu bir veda yazısı.. Ve hayır, giden ben değilim.. Yazdıklarımdan sonra gitmesini umduğum kişiler var sadece..
Onlara hitap ediyorum bu yazıyla.. Doğru kişiler üzerine alınsın diğerleri hiç umursamasın beni “ne konuşuyor yine bu deli” deyip geçsin lütfen..

Öncelikle, benim sizi tanıyamadığım gibi sizin de beni hiç tanıyamamış olduğunuzu farkettiğimi söylemek istiyorum.. Geçmişe, anılara her zaman saygım oldu ve olmaya devam edecek bilesiniz..
Ailenize saygım da hala tam.. Konuşulanları, davranışları, hediyeleri vs vs unutacak değilim.. Onlar benim hakkımda ne düşünür bilemem ve hayatım boyunca karşılaşmayacağım insanlar ama ben onlara her zaman minnettar olacağım..
Sizin için de aynı şeyler geçerli.. Uzak geçmişimizde -farketmemiş olsanız da- size hep bir saygım vardı.. Samimiyetim bazen saygısızlık olarak algılandı o yüzden siz hep aksini düşündünüz farkındayım fakat emin olabilirsiniz ki bu söylediklerim doğrudur.. Yakın geçmişte yaşanılan olaylar ve uygunsuz davranışlardan dolayı saygımı kaybettiğimi itiraf etmeliyim.. Yani elde kalan geçmişimize ve ailenize olan saygımdır..

Hayatımda olduğunuz zamanlarda benim için yaptıklarınıza ne kadar teşekkür etsem az gelir biliyorum.. Umarım ben de sizin için iyi bir şeyler yapabilmişimdir.. En azından varlığım bir süreliğine mutlu etmiştir sizi.. Öyle olmasını diliyorum..
Bir zamanlar canım kadar sevdiğim insanlar hiçbir zaman düşmanım olmamalılar.. Ne yaparlarsa yapsınlar, bana ne kadar zarar vermiş olurlarsa olsunlar.. Nefret ettiğim insanlar olmayacak hayatta..
Her zaman söylüyorum: insanların kalplerini kıracağınıza bacaklarını kırın.. Onlara görünür bir acı verin.. Sizden nefret etmeleri için bir sebep verin.. Çünkü birinin bacağını kırdığınızda sizden nefret edebilir ama kalbini kırdıklarınız sizden nefret bile edemez..
Bu benim hayatımsa ve seçim hakkı da benimse kimseden nefret etmemeyi seçiyorum..

Yazının amacını başta belirtmiştim.. Hala yazdıklarımın okunduğundan haberim yoktu.. Bu yazıyı yazmamın sebebi bunu bir şekilde öğrenmiş olmam..
Bir insanın hayatında ya olursunuz ya olmazsınız.. Arada kalmak diye bir şey yoktur..
Herkes hava karardığında evine döner.. Veya ne bileyim kolunuzu bacağınızı bir yerde kalbinizi başka bir yerde bırakamazsınız değil mi? Artık bir hayatta yeriniz yoksa her şeyinizi alıp gitmelisiniz..
Gelip kendi lekeleriniz temizlensin diye başkalarına leke sürmeye çalışamazsınız.. Uygun olmaz bu, hoş olmaz.. Ama hepimiz kendi günahlarımızı bu şekilde kapatacağımızı zannediyoruz değil mi..

Yukarıda bahsettiğim gibi teşekkürlerim var evet ama kirlettiğiniz şeyler için söylenen sözlerden, gelip şikayet edemezsiniz..
Yüzlerce kez söyledim geçmişinizi kirletmeyin, değerinizi harcatmayın.. Yaptığınız güzel şeylerin bu kötü sonların gölgesinde kalacağını bilmeniz gerekirdi..
Başlangıcından memnun olduğunuz bir kitabın sonu sizi memnun etmediyse o kitap için söyleyecek çok fazla iyi sözünüz olmaz.. Belki kötülemez sadece susarsınız ama hoşnut değilsinizdir sonuçta ondan değil mi? Bunun gibi işte, bu kadar basit..
Ama merak etmeyin kimseyi bunlarla doldurmuyorum.. Kimseyle bunları konuşmuyorum.. Sizi konuşmuyorum.. En acılı zamanlarımda dahi yapmadım böyle bir derdim yok.. Herhangi bir sitemim, kırıklığım varsa hepsini içime hapsettim..
Buraya bazen ufak ufak serpiştiriyorum acılarımı evet ama zaten burası benim alanım, benim dünyam.. İçimle konuşmaktan ayırt etmiyorum buraya yazmayı..

Gitmelisiniz çünkü ne burda ne içimde size dair hiçbir şey yok.. Yazılanları üzerinize alınmanızı istemiyorum.. Burdaki hiçbir şey sizinle ilgili değil.. Benim acılarım, benim hayallerim, benim hayatım,.. Sizden hiçbir şey yok..
Neyse fazlaca uzattım.. Sonuç olarak ben hayatımın geri kalanına gölgenizin düşmesini istemiyorum.. Umarım bu okuduğunuz son yazım olur..

Ve evet, vedalar böyle uzun cümlelerle her şeyi apaçık anlatarak yapılır.. Giderken dahi yalanlar söylemeyi kendilerine borç biliyor insanlar.. Yapmayın.. Bu bir emir değil rica esasında.. Bir dilek hatta.. Dilerim ki hiç kimse ayrılıklarında bu kadar acımasınlar.. Bu kadar ölmesinler.. İnsanlar şu işi doğru yapmayı öğrensin.. Dilerim..

Bir Cevap Yazın

