Uzun Bir Aradan Sonra..

Ne çok zaman geçmiş en son yazımın üzerinden.. Neredeyse 2 ay.. Biri beni kızılcık sopasıyla dövmeli😛
O kadar çok zaman oldu ki “hadi bunu yazayım” dediğim fakat bir türlü başına geçemedim..
Bilgisayarım yok hala o ayrı.. Uzunca bir süre de alamayacak gibiyim.. Çünkü krediyle ev aldık ve maaşı oraya bağlamış bulundum ki biriktirecek para kalmadı bilgisayar için.. Geçinebilirsem çok şükür😦
Bak yeni haberlerden biri buydu: ev aldık🙂
Yeni işim dolayısıyla şehir değiştirdim ve kardeşlerim de burada olduğundan ev almak farz olmuştu resmen..
Henüz taşınamadık çünkü içerisinde kiracılar var onların çıkmasını bekliyoruz..

Bunun dışında neler mi oldu hayatımda? Aslında konuya ortadan daldık baştan başlayalım:

İstanbul’a geldiğim gün bir kaç saatlik dinlenmenin ardından sözleşme imzalamaya gittim ve işe başlamış bulundum.. Ertesi gün sanki yıllardır ordaymışım gibi hazırlanıp sabahın 8’inde işyerime gitmek üzere yollara düşmüştüm bile..
Her gün içinden geçtiğim mezarlıktan dualarla çıkmak ve mezarlık çalışanlarına “kolay gelsin” demekle başlardım güne🙂
Çarşamba günü gelmiştim yani çalışan biri olarak ilk haftasonum yakındı neyse ki🙂 Yoksa gezemeyecektim uzun bir süre..
Sonraki hafta mıydı yoksa iki hafta sonra mıydı tam hatırlamıyorum ama Koresever Blogcular olarak toplaştık bi güzel😀

Tabi ki çok eğlendik.. Ahh hayır parka falan gitmedik ama muhabbetimiz yeter gençler nasıl hoşsohbet insanlarız bilmiyorsunuz siz henüz😀
Ama iyi bir çocuk olursanız siz de bizi görebilirsiniz hatta biraz daha zorlayıp şirinleri bile görebilirsiniz😛
Biz de acayip şiriniz bu arada.. Bir tane de gargamel’imiz var kim olduğunu buluşmaya katılanlar çıkarabilir belki😀
Yok Yok hepimiz şeker gibi insanlarız yaw😉

Kimler katıldı bu arada buluşmaya: Makinosev, Aslı, Nilü, Winpohu, La fea, Betül ve kardeşi Mukaddes, Oppamania, Lee ve Nefertiti..
Gördüğünüz gibi oldukça kalabalık bir grup olduk biz🙂
Bu arada beni çok fazla Koreli’lere benzettiler😀 Ben o kadar benzediğimi düşünmüyorum ama hem o günki tepkiler hem öncesinde de duyduğum benzer şeylerle ikna olmaya baya yakınım😀
Bir de farkettiğimiz şey; hepimiz o kadar Onlar gibi olmuşuz ki tepkilerimizle, konuşmalarımızla, neşemizle, hayallerimizle,..🙂

Başka bir arkadaş grubum daha var iş çevresinden.. Onlarla da ilk buluşmamızı gerçekleştirmiştik bu sürede.. Hatta geçen hafta ikincisini de yaptık.. Onlarla buluşmalarımız da çok eğlenceli geçiyor hep aman maşallah diyelim🙂
Hepimiz kafa insanlar olduğumuzdan ve işimiz gibi bir ortak noktamız olduğundan muhabbetin dibine vuruyoruz saatlerin nasıl geçtiğini anlamıyoruz hiç.. Aslında bu kadar yakınlaşmamızın sebebi işimiz kesinleşmeden önce uzunca bir süre beklemek zorunda kalmamızın ardından bu stresi birlikte paylaşmaktı.. Bu sayede tanıştık zaten..

İstanbul’a gelişime henüz inanamayışımın farkına vardığım gün Boğaz Köprüsü’nden geçtiğim gündü.. Üniversiteden arkadaşlarımla buluşmak için Taksim’e gitmek üzere otobüse binmiştim ve köprüden geçerken o mükemmel görüntüyü görüp “kızıım uyan artık bi silkelen de kendine gel senin len buralar hep! senin len burası!” demiştim😀
Hatta cümleyi “Hey Koca İstanbul sen mi büyüksün ben mi? Ben büyüğüm len ben, yenemeyeceksin beni!” diye bitirmiş bile olabilirim klasik😀
Şaka bir yana siz bilmiyorsunuz bu benim için ne büyük bir mucizedir.. Bilmiyorsunuz ki onca zaman sadece hayal bir düşünce iken gerçeğe dönüşmüştür.. En sevdiğim şehir dediğim yer.. Trafiğiyle, kalabalığıyla, gürültüsüyle patırtısıyla, vurdumduymaz insanlarıyla, acı tatlı anılarıyla, nemli havası dayanılmaz sıcaklarıyla; yani iyisiyle kötüsüyle sevdiğim şehir.. Ve ben artık buradayım-buralıyım..
Belki bir çok yönden kendi memleketimde bu işe sahip olmak daha avantajlı olurdu.. İş olarak düşündüğümde kesinlikle mantıksız burada olmak zaten ama benim buraya gelişim için böylesi uygunmuş hayırlıymış diyorum.. Şükürler olsun binlerce kez.. Her şeye rağmen..

Demiştim ki gelmeden önce:
“Arwen yeni bir hayat başlıyor senin için.. Yepyeni bir hayat.. Seçimlerini doğru yap.. Doğru yaşa.. Eğlenceye hep zaman ayır.. Artık bir şeyi kafanda yüz kez evirip çevirme daha çabuk karar ver.. Bazen düşünme bile sadece plana dahil ol..
Arkadaşların olsun çokça.. İçindeki yalnızlıkta boğulma.. Kafana tokadan başka bişey takma..” gibi..

Biraz olsun uyabildiğimi düşünüyorum bu plana.. Eski Arwen’e pek benzemiyor içinde yeni Arwen.. Bir çok değişiklik var.. Mesela o kadar çok yemek yiyor ki artık çevresindekiler onu bu şekilde tanıyor ve oturup onunla evlenecek adamın mutfak masraflarını hesaplıyorlar😀
Sürekli “açım yemek yiyelim” demelerinin ardından gelen cevap “tok olduğun bir zaman var mı ki” oluyor artık😀
Aniden “hadi şunu yapalım” denildiğinden ilk “hadi yapalım” ondan geliyor😀

Bazı sorunlar var yine de tabi.. Sadece arkadaşlarım olsun istemiştim ki bazen karşı tarafın düşüncesi o yönde olmayabiliyor.. Bu yüzden bir kaç arkadaş kaybettim henüz tam kazanamamışken.. Bunun sinirimi bozduğu zamanlar olmuyor değil.. Fakat ne demiştik “kafamıza bişey takmayacağız”😉

Doğum günüm de geçti bu sürede tabi.. Hatırlarsınız belki geçen sene yazmıştım 30 Haziran günü doğmuşum🙂
Bir ay boyunca “büyük kutlama yapacağım o gün göreceksin” diyen bir arkadaşımın yaptığı plana katılamamıştım bazı durumlardan dolayı.. Sonrasında bir buluşmamızda pis boğaz benim; yemek, üzerine mısır, onun üstüne taze sıkılmış portakal suyu, onun da üzerine baklava üstü dondurma yediğim gün😀 telafi amaçlı sonuncusunun üzerine mum koydurmuşlardı da üflemiştik😀 Benim için yapılan plana uymadığım için bu kadarını bile haketmiyordum belki ama affettiler neyse ki sevimliyim ya😀
Allahım nasıl şok olmuşlardı mideme bir de zayıf olduğumu düşününce😀 Ve bunları yalnızca iki saatlik falan bir sürede yedim hea😀 Sonum hayrolsun ne diyim🙂

Geçen hafta Pazar günü Lafea ve Makinosev ile buluştuk yine Optimum’da unutmadan geçeyim bunun da üzerinden😉
Yine muhabbetin dibine vurduk çok güldük çok fotoğraf çektik ama henüz Lafeacik bana onları göndermediğinden ekleyemiyorum buraya.. Burdan ona da ufaktan bir uyarı göndermiş olalım o zaman🙂

Uzunca bir zaman yazmayınca anlatacak ne çok şey birikmiş değil mi? Ufaktan özetledim işte.. Atladığım, unuttuğum şeyler olmuştur illa ki hoşgörün o kadarını da.. (Desenize “bize ne senin hayatından hatun bi de her şeyi anlatmadım diyor sayfayı doldurup karaktersiz püü!”)

Bu arada hepimizin Ramazan’ı mübarek olsun.. Hepimize güzel, eğlenceli günler diliyorum😉

Ahh bir de omzuna güvenle başımızı yaslayabileceğimiz insanlar diliyorum hepimize.. Kendime biraz daha fazla diliyorum bunu affınıza sığınarak.. Belki daha çok ihtiyacım var diye😛

12 thoughts on “Uzun Bir Aradan Sonra..

  1. selamlar arwencim, hoşgeldinn, bundan sonra daha sık yazılarını görmek dileğiyle, gerçi bilgisayarım yok demiştin ama dilek benimki de🙂 İstanbul’da yepyeni harika günler geçirirsin umarım..
    son sözlerine katıldığımı belirtmek istiyorum, ben de kimseye güvenmediğim şu günlerde bir omuz hiç de fena olmazdı.. ama çok zor bulmak gerçekten.. 49 gün’ü izledikten sonra bi de bu fikrimin doğruluğuna iyice inandım ben..
    görüşmek üzere canım^^

    • sen de hoşgeldin canım🙂
      öyle dilerim ben de ama bırak yazıyı ölesine bile uğramakta sorun yaşadığımdan baya zor gibi😦
      umarım canım hepimiz harika güler geçiririz
      inşallah buluruz hepimiz o güven veren omuzları😉
      nası dualı bi yorum oldu bu😀
      görüşürüz tatlım öptüm

  2. Canım ben resimleri dün yolladım. Biane gecikme için. İstanbul seni bekliyordu zaten.🙂 Biz de öyle eh o zaman bir kez daha hoşgeldinn🙂

  3. Fotoğrafa gül gül öldüm bu haliyle, kedi kadın gibi çıkmışım gözümde sanki bir maske var😀😀 şimdi bir daha baktım panda da olabilirmişim hahha😀
    gargamel vardı bir de aramızda demişsin, kim ki o, bilemedim ben oni😛😀 hehe
    geçmiş doğum günün ve yeni eviniz hayırlı olsuunnn🙂 senin doğum gününü de bütün bir yıl kutlayacağım ben galiba, yukarıda yazınca gene aklıma düştü, iyiki doğmuşsun çinguuu😉
    Ramazan’dan sonra yine buluşalım, bu sefer de ben ve diğer işsizler iş bulmuş olur inşallah😀 hayat bu belli mi olur😉
    not: Azıcık bekleyeydin 2.buluşmadaki fotolarda bu yazıda olurdu😉

    • 😀 kedi kadın halt etmiş yanında😀
      gargameli ayrıca belirtirim ben sana burda söylemiyeyim şimdi😛
      teşekkür ederim kuzum her iki kutlama için de.. hakkaten aklına geldikçe bahsi geçtikçe kutluyosun tüm yıla yayacağız biz onu😀
      iyi ki tanışmışız çinguuum😀
      buluşalım tabi ya inşallah inşallah en güzel işler sizin olsun😉
      iki ay kadar bekleyince daha beklemeyeyim dedim kuzu naparsın öle olsun bu da😉

  4. Bu Arwen varya vefasız değildir özünde ben bilirim..Değişen hayatındaki güzeliklerden bahsetmiş yoksa japonunu nasıl geride bıraktığını unutmuz, geçmişe gömmez😀 Bize de yer ayırır yeni hayatında..Ve Arwen nereye giderse gitsin çok eğlenir., muhabbetin dibine vurur çünkü sevimlidir veled:D Onunla kafamız hep güzeldir😀

    • değilim tabi kuzum vefasız😉
      japonumu geride bıraktığıma her gün yanıyorum ki
      siz de burda olsanız her şey ne kadar güzel olurdu biliyorsun değil mi
      hayali bile bu kadar iiyken ah ahh
      hakket sevimli değil mi kerata ahaha😀
      hep sevsin onu japonu diye öyle o🙂
      ztn biliyosun “I lev ye”😀
      öptüm ki kocaman

  5. gargameli tahmin etmek zor değil bu neşeli yazından ve istanbulu anlatan o güzel betimlemelerinden sonra umarım bu şehir sana çok iyi gelir şansın açık olsun arwen yenilikler sana uğur getirsin🙂

    • heh şükür anlayan çıktı gargameli😀
      umarım her şey süper olur hepimiz için canım benim
      istanbulu anlatmaya ne kelimeler ne ömür yetmez de…
      teşekkür ederim güzel dileklerin için dilerim uğur getirir bu şehir yeniliklerle beraber bana😉 öptüm kocaman

  6. canim yeni hayatin hayirli olsun…hersey gönlünce olsun…istanbulun tadini cikartmayi unutma calismaktan emi kuzum…kocaman öpüyorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s