Sadece düşlüyorum..

Bazen düşünüyorum..
Sevsem hiç sevmemiş gibi..

Elimi tutunca, hatta sadece dokununca titrese içim..
Böyle “cız” etse.. yansa..

Her gördüğümde kalbim delice atsa..
Uzaktan bana doğru attığı her adımda içimde depremler olsa..

En çok mavi üstüne beyaz bulutlar serpildiğinde sevdiğim gökyüzü, onunla geçirdiğim her âna şahit olsa..
Böyle uçsam mutluluktan.. Ama düşmekten korkmadan..
Suratımda aşık insanlara mahsus o sersem gülümsemeyle dolansam ortalıkta..

Öyle çok yakışıklı çok harika muhteşem bir adam değil de çok seven ve tarafımdan çok sevilen bir adam olsa..
Bununla yetinse.. Fazlasında gözü olmasa..

Yarışa girmese hiç.. “Benim dediğim olacak” “Ben daha akıllıyım” “En iyi espriyi ben yaparım” şeklinde..
Sadece o an ne bizi mutlu edecekse onu yapsak iddia edip vakit kaybetmek yerine..

Ben hep yanılırım.. Bazı günler fazlaca sakar olurum..
Sevdiğim insanlarla beraberken sebepsiz sürekli gülerim.. Tartmadan konuşurum bazen..
Bunlarla yargılamasa beni.. Sonradan suratıma çarpmasa..

Hatalı olduğunda bir tek özrün ve üzgün bir yüz ifadesinin yeterli olacağını bilse..
Vakitlice verse bunları bana ki günün geri kalanı heba olmasa..

Benim için yemeğin çoğu şeyden önemli olduğunu bilip öncesinde sürprizler yapmaya çalışırken yemeği geciktirmese..
Bunun yerine “önce yemek” deyip ardından yaptığı her şeyden nasıl memnun olduğumu gözleriyle görse..

Tanıması için kendimi anlatmam gerekmese..
Anlamak için uzun açıklamalara ihtiyaç duymasa..

Sevdiğini sürekli söylemek yerine gösterse..
Söylemese bile bilsem.. Hissetsem..

Güvenimi sarsmasa hiç..
Başımı omzuna yasladığımda huzurla gözlerimi kapatabilsem..
Ağzından çıkan iyi-kötü her sözün yalansız olduğunu bilsem..

Sadece düşlüyorum..
Sevdiğim bir adam beni çok sevse..
Sonra isterse ona canımı dahi versem..
Bir tek sarılışıyla tüm dünyaya sahipmiş gibi hissetsem..
Gece yastığıma başımı koyarken aklımda o, sabah kalkarken yine o olsa..
Ve ben bilsem ki Hala umut var.. Hala aşk var.. Hala sadakat var..

Bir adam sevsem..
Hiç sevmemiş gibi..
Hiç bitmeyecek, üzmeyecek, gitmeyecek gibi…

8 thoughts on “Sadece düşlüyorum..

  1. Ahhh ahhhh bakiyorum döktürmüssün😀
    aslinda fazla bisi istemiyoz ki🙂 ama bi gün o da olcak, ins

    koptugum an : Benim için yemeğin çoğu şeyden önemli olduğunu bilip öncesinde sürprizler yapmaya çalışırken yemeği geciktirmese..
    hahahha al benim kafadan biri cikti.
    Kim sam soon’u hic seyretmismiydin? Kim sam soon esas oglanin restaurantinda pasta sefi olarak calisir. Bir bölümde esas oglan bizim kizi acayip pahali bi restaurant’a götürür ve menüdeki tüm tatlilari ister. Masaya resmen 80 cesit tatli getirilir ve esas oglan bizim kiza hepsinin tadi bak demez mi ahhhhhhhhhh

    • canım hoşgeldin öncelikle nerelerdesin yaw özletiyosun yine kendini
      inşallah olur inşallah🙂
      valla açken insan hiç bişeyden keyif almıyo hea en azından ben öyleyim yani ama adamlar anlamıyo “dur dur geldik bak çok güzel bişey olcak çok ii bi yere gitcez” diyo aç aç dolandırıyo snra efendim niye surat asıyomuşuz niye hiç bişeyden memnun olmuyomuşuz ee yemek😀
      izledim onu ya sevgili hyun’umuzun dizisi🙂 ahh o pastalar tatlılar ah ahhh
      yine gel tatlım hep gel öpüyorum

  2. yazılarını o kadar içten okuyorum ki iddialıyım kimse benim kadar anlamıyordur seni.P
    özellikle bunu okurken tadı damagımda kaldı.ben sadece çok teşekkür ediyorum bu kadar derin düşünebildiğin ve bunu bizlerle paylaştığın için.

    • hoşgeldin mervecim.. çok teşekkür ediyorum okuduğun yorumladığın ve anladığın için🙂
      son cümleye ayrıca teşekkür ediyorum birileri sesini duymadıkça anlamadıkça hiç bi faydası yok yazdıklarımızın..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s