Reklamla Gelen Huzur..

Ooo.. Başlığıma bir bakın romantik mi oldum ben ! Ahhah belki bir yazı boyunca böyle kalırım hea olmaz mı? Deneyelim..

Tv izliyoruz ablamla birlikte reklam çıktı.. Hangi reklam? İşte şu:

İkimiz de sessizce reklamı izledik..

Daha önce görmediğimiz, yeni bir reklam olduğundan falan değil.. Bu sadece o reklamın insanlar üzerindeki etkisi olabilir.. Farkettim ki o reklam her çıktığında hepimiz, herkes bu şekilde davranıyor.. Sessiz..

Reklam bittikten sonra belki birkaç saniye kadar sessizliği sürdürdük.. Ardından ablama dönüp “ne kadar huzurlu değil mi” dedim.. Onayladı..

“Evlilik böyle bir şey olsaydı kimse evlilikten korkmaz, herkes evlenmek isterdi muhtemelen” dedim.. “kesinlikle” dedi.

“Halbuki böyle olmak, uyumlu olmak yapılamayacak/imkansız bir şey bile değil” dedim.. Sonra sustuk..

Bir reklam boyunca romantik, sakin, huzurlu kalabildim işte sonuçta, kısa bir yazı boyunca öyle olmak da sorun olmaz sanırım..

Huzur böyle kolay bir şey işte gençler.. Peki huzurumuzu kaçıranların derdi ne Allah aşkına!

Neyse böyle huzurlu bir evliliğimiz olsun diye dileyelim mi? Zor, uçuk bir dilek ama dileyelim gitsin bea ;) 

Reklamın reklamını da yaptık ya bravo bize sonumuz hayrolsun😛

 

O değil de benim bu erkek çocuk isteğim n’olcak hiç bilmiyorum😦  Böyle hasretle bakıyorum o şebek suratlı veledlere.. Hayır evlilik düşündüğümüz de yok ki – düşünülecek adam da tabi- nasılsa şu kadar zamana evleniriz olur çocuk da desek pehh.. 

Neyse çirkinleşmeden gideyim ben.. 

Giderayak bir de şarkı armağan edeyim size şööyle eskilerden:

Mutlu bir pazar dilerim🙂

 

11 thoughts on “Reklamla Gelen Huzur..

  1. Gerçekten sessizce izlenen bir reklammış bu, en azından ben de öyle izledim. Her şeyi ne kadar huzur verici seçmişler, renkler beyaz ve uçuk tonlar, adam yavaşça acelesiz yerinden kalkıyor falan, sonra bilinçaltına süpürge sessiz mesajı verip kaçıyorlar😀 Güzelmiş, sevdim.

  2. Reklamlara aldanmayın arkadaşlar.Yok evlilikte öyle dinginlik felan😀 Yada şöyle diyim; haftanın 3 günü dingin (rahat iş günleri geçirilmiştir kesin), 2 günü didişme (can sıkıntısı, maksat yeşillik olsun) ,2 gün nötr (hafta sonu)

    Erkek çocuk isteğine gelince, acele etme canım benim, inşallah tez vakit gerçeklerşir arzun.

    • aldandığımızdan değil de işte bizimkisi pembelikler içinde boğulmaya yer aramak😀
      yoksa inandığımız fln yok dilek kısmında da belirttiğim gibi😉
      Hayırlısı olsun hakkımızda yaw acele etmiyorum tabi lafta hepsi ancak merak etmeyin teşekkür ederim yine de tavsiyeler ve dua için🙂

  3. ahahah, şimdi izlettim bu reklamı benimkine. tepkisi şu oldu: “böyle sessiz bir elektrik süpürgesi varsa ben sabah akşam evi süpürürüm”

    evet, bir sonraki doğumgünü hediyesi belli olmuştur!😀😀

    (huzurlu evlilik hayal değil yani, korkmayın: bu reklamı izletince “aa ne güzel” diyen bir adam bulun yeter🙂🙂 )

    • yaa ama yapılır mı bu bize ya ayıp değil mi😛
      şaka bi yana Allah nazarlardan saklasın sizi maşallah canım
      tüm olay bunda değil mi zaten: öyle bir adam bulmakta, doğru insanla birlikte olabilmekte..
      Herkes sizin kadar şanslı değil işte😉 ama Rabbim size daha çok huzur verirken arada bizi de huzurla kaynatır inşallah, bizim de kaderimize öyle güzel adamlar yazar inşallah (AMİN) ahhah😀

  4. Herkes ay huzura bak evlilik dediğin gibi cümleler yazarak başlamış yorumuna ben de izledim ve takıldığım nokta şu İstanbul sonrası uğradığım İzmit’te yanında kaldığım kuzenim 7 aylık hamile ve bu kız kadar göbeği çıkmamış olmasına rağmen bu şekilde rahat yatamıyor😀 Velhasıl kelam mantık hatası da denebilecek bu reklam gibi bir evliliği anca rüyanızda görürsünüz anacım diyor bence yönetmen bizler KISACA😀

    • ahhah maymunluğun alemi yok şimdi hayallerimizi siyaha boyamasana kızııım ne güzel çizmişiz pembe kalpçiklerden bi ev oturuyoruz içinde sevildim delisi bi halde hiç elleşme😀

      • Hıh hemende kötüüüğ kakaaağ ilan edildim cıkcıkcık Neyse birşey demiyorum hem zaten bu koca Ebru Gündeş ile çevirdiği dizi sırasında kullandığı dekor olan silahı patlatıp yaralanmıştı. Şansı yok yani bundan koca moca olmaz anaağm olmaz😛

  5. Pharma-chem.ru12q приветствуем уважаемых посетителей данного ресурса! Наша компанияPharmaceutical Chemistry Co., Ltd основана в 2007 году и занимается оптовой имелкооптовой продажей фармацевтической химии, компонентов и примесей. Мы располагаемся в КНР, но несмотря на это осуществляем поставки нашей продукции в большинство стран мира. Вот уже несколько лет мы активно ведем свою работу и сотрудничаем с лучшими лабораториями, которые находятся на территории КНР. Именно поэтому мы гарантируем высокое качество поставляемой нами продукции. Данный сайт был создан в 2010 году и обновлен в 2012 г. специально для наших русскоговорящих менеджеров по продажам, работающих с Россией, странами СНГ и  Европы. Ждем наших постоянных клиентов  клиентов, скидки обеспечим! На данный момент хотим предложить следующие чистые хим. вещества: 5-MeO-DMT,  AM-1220, KM-X1, AKB48, STS-135, A-836,339, CB-13, JTE-907, URB597, URB602*, URB754 И много других интересных продуктов. Список веществ далеко не полный, уточняйте полный список при заказе. А та же информацию о наличии и цене веществ уточняйте по заказам. Вещества высылаются из Китая и некоторых стран Европы.  Отправка делается компанией на усмотрение отправителя. Фасовка и упаковка на нужном уровне. Срок доставки посылки зависит от отдаленности покупателя. Теперь мы работаем с розничными покупателями! Оптовикам всегда самые лучшие условия и дисконт. Индивидуальный подход, ответственность и четкое исполнение оговоренных сроков! Для быстрого контакта свяжитесь с нами по электронной почте. Посетите наш сайт: http://Pharma-chem.ru Розница:legal.hight@pharma-chem.ruОпт: Bigfish@chemist.com

Bir Cevap Yazın

