Bir Yılbaşı Yazısı..


Yılbaşı yazısı yazmayacağım demiştim kendi kendime.. Yine nasıl geldim buraya nasıl başladım bu yazıya hiç bilmiyorum..
Neden yazmayım dedim? Çünkü biliyorum geçen yıldan şikayet edeceğim gelecek yıla umut bağlayacağım.. Yine..
Geçen yıl 2010’dan ne çok çektiğimi 2011’den ne çok beklentim olduğunu yazmıştım.. Benim yılım/bizim yılımız olacaktı güya bu yıl.. Halbuki nasıl saçmalıyoruz nasıl ! Diyor ya Candan “Kul kurar kader gülermiş”
Değişen ne ola ki bunca büyütüyoruz? Bir gün değil mi geçen? Kasım’dan Aralık’a geçmekten ne farkı var ki?
Geçmiş yıldan bahsedeyim diyorum.. Yazacaklarımı düşünürken beynim uyuşuyor..

Aslında genele bakınca çok hayırlı bir yıldı benim için 2011.. Olması gerekenler oldu, gitmesi gerekenler gitti.. Ama her ne kadar güzel şeylere yol açmak için gidiyor olsa da giden içinden bir parçayı da söküp götürüyor.. İnim inim inletip sızım sızım sızlatıp gidiyor..
Hayatım baştan aşağı değişti bu yıl.. Demişti ya Şems “Hayatım altüst olacak diye korkma.. Nerden biliyorsun hayatının altının üstünden güzel olmadığını” Öyle.. İyi ki..

“Önemli” dediğimiz şeyler o kadar da önemli değilmiş öğretti 2011.. Ve yanlış dualar ölümden beter bir acıya sürükleyebilirmiş bizi.. Ölmeyi yeğleyeceğimiz acılar olduğunu gösterdi.. Dilek-1: Allah onları unutturacak acı vermesin..

İşim oldu.. Şubat ayında bir sınava girdim bu iş için.. Önemli bir sınavdı.. Öyle ki Kore’ye gidecekken ablamla, aynı tarihlere denk geldiğinden o yalnız gitti, gidemedim..
Kazanamasam bedeli çok daha büyük olacaktı yani.. Kaçırdığım fırsatın büyüklüğünden ezilecektim altında.. Neyse ki iyi sonuçlandı sınav da “hayırlısı” diyebildik.. Dilek-2: “Hayırlısı” diyebileceğimiz sonuçlar versin Rab.. Kaçırdıklarımıza ağlatıp temelli kaybettirmesin her şeyi..

En sevdiğim yerdeyim.. İstanbul’da..
İşim oldu demiştim ya onun en güzel taraflarından biri bu işin İstanbul’da olmasıydı.. Hayatım boyunca en sevdiğim şehir oldu İstanbul, binlerce kez söylemiştim bunu burda da.. Hiç umut yoktu, buraya gelip burada yaşamam için hiçbir sebep, fırsat yoktu ufukta.. Her şey öyle ani oldu ki.. Sonuçta işte burdayım yarım yıldır.. Güzelliklerinden faydalanacak pek vaktim olmuyor iş yüzünden.. Trafik sorunlarıyla daha samimi bir ilişkim var hatta işime iki otobüsle gittiğimden.. Ama bu mutlu olmama engel mi, şikayet etmek için pişman olmak için sebep mi? Hayır. Dilek-3: “Mutluyum” diyebileceğimiz yerlerde olalım inşallah hep..

Evim oldu.. Hı hı önce homeless’tum ben çünkü 🙂 (yabancı dilimi eşek arısı…)
Şöyle ki; işim dolayısıyla İstanbul’a geldiğimden bir düzenim yoktu başlarda.. Kiraya çıkmayı planlıyordum burada okuyan kardeşimi de yanıma alacaktım.. Hem geçim anlamında biraz zorluk çekecektik hem de düzgün bir ev bulmak öyle çok kolay bir iş değildi.. Bir de o evi doldurması falan ooo zor işti anlayacağınız.. Neyse ki baba beyler el attı da elimizden tuttu da sorun morun kalmadı 🙂 Gayet güzel bir ev bulduk.. Küçük ve pahalıydı ama bize yeterdi ve konumu dolayısıyla pahalı olması kaçınılmazdı.. Kredi çektik ablam, ben, babam ödüyoruz şimdi yavaş yavaş.. Üç kardeş kalıyoruz evin babası da benim ahhah 😀 Dilek-4: İhtiyacı olan herkese Allah ihtiyaçları dahilinde yardım etsin..

Evimle ilgili fotoğraflar paylaşacağım inşallah yakın zamanda 😉

Yıllarca hep bir profesyonel fotoğraf makinem olmasını istedim.. Hatta iki yıl kadar bir süredir -işsiz olunca uzun sürüyo tabi- para biriktiriyordum bunun için.. Amacım Kore’ye gittiğimde oradan almaktı.. Gidemedim yukarıda da bahsettiğim sebeplerden fakat seçenekleri bir kağıda yazıp ablamın eline tutuşturdum “bunlardan birini alıyosun bana” diye.. Aldı da.. Yaklaşık bir senedir sahibim bu hayalime yani.. Gönül isterdi ki fildir fildir gezeyim bol bol da fotoğraf çekeyim yeni bebeğimle amma olmadı işte daha bakalım belki yeni yıl bize bunu verir hea olmaz mı? Dilek-5: Yeterince vakit ve paramız olsun inşallah da fildir fildir gezebilelim milyon tane fotoğraf çekebilelim..

Ailem.. Arkadaşlarım.. Onlara sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumun farkındayım.. Hep farkındayım sanıyordum ama bu yıl o kadar da olmadığımı farkettim bir anda.. Şimdi müthiş (!) farkındayım 😀
Her zaman yanımda olan varlıklarını, orada bir yerde bulunduklarını bilmenin bile yeterli olduğu bişey aile.. İyi ki varlar..
Arkadaşlarımız da aynı şekilde.. Memleketimden iletişimimizi koparmadığımız hala birbirimizi dinlediğimiz, değer verdiğimiz, en yakın arkadaşım diyebileceğim gözdem var.. İyi ki var.. (I lev ye kuzum 😀 )
İstanbul’a gelişimle daha samimi bir ilişkimiz olan blog arkadaşlarım var.. Hepsine mutlu seneler diliyorum.. Umarım yeni yılda daha çok toplanabilir, daha çok Kore muhabbeti yapabiliriz..
Dilek-6: Sevdiklerimizin her zaman yanımızda, yakınımızda olmasını diliyorum.. Hepsine, hepimize sağlık sıhhat diliyorum..

Dilek-7: Bu resimde olduğu gibi her düştüğümüzde elimizden tutup bizi kaldıracak biri olsun mutlaka hayatımızda.. Kendimizi hiç “yapayalnız” hissedip umutsuzluğa düşmeyelim..

Yalanlarla karşılaşmaktan bıktım usandım.. Her birinin ayrı bir bahane olmasından da.. İşte bu yüzden: Dilek-8: Yalansız bir ömür diliyorum.. Mümkün olmadığını bile bile hem de..

2011, başlarında bilgisayarımın bozulması ve ardından işe başlamam dolayısıyla film-dizi anlamında verimsiz bir yıl oldu benim için.. Üç dört saatlik uykularla işe giderek geceleri bu açığı kapatmaya çalışsam da yeterli olmuyor.. Umuyorum dertsiz tasasız sakin de bir yıl olur da yeni yıl açığı kapatabilirim..

2012 Herkese dilediği güzellikleri versin.. Dilerim bunları okuyan herkes en son noktayla beraber mutlu olacağı bir hayata adım atar.. iyi ki diyebileceğiniz/dedirtebileceğiniz bir sene ve hatta bir ömür diliyorum.. Sevgilerimle..

Not: Dilekler her ne kadar numaralandırılmış olsa da aslında sıralı falan değil.. Aklıma geldiği sırayla yazdım sadece.. 🙂

Bir Yılbaşı Yazısı..’ için 12 yanıt

  1. Sen Gözdeyi I leve ye olabilirsin ama bizde seni I lev ye 🙂 İYİ ki gelmişsin canım İstanbula. Umarım yeni yılda beraber daha falza vakit geçirebiliriz. Sadece Kore değil hayatın her alanında paylaşımlarda bulunabiliriz. Yeni yılın kutlu olsun. 2012 sana dilediğin her türlü mutluluğu getirsin umarım. Gülen, güzel yüzün hiç asılmasın inşallah.

    Öperim kocaman 🙂

    • ahhah kuzum tabi ki sizi de I lev ye 😀
      teşekkür ederim canım bence de iyi ki geldim..
      amin canım inşallah verir mutlulukları bu yıl inşallah soldurmaz yüzlerimizi..
      hepimizin yeni yılı güzellikle dolu dolu geçer dilerim.. öperim 🙂

  2. Harikasın canım, umarım tüm bu güzel dileklerin gerçek olur 🙂 hayat daha güzel şeyler sunmaya devam eder sana 🙂
    yeni yılın kutlu olsun 🙂

    • teşekkür ederim canım dilerim hepimizin dilekleri gerçek olur..
      Hayali olan bir iş dilerim size de hatta kendime bile 😀
      yeni yılımız mutlu olsun 🙂

  3. Harika bir yazı ders niteliğinde, yılın ilk saatleri eve yeni girdik diyebilirim buyıl birşey düşünmeyeceğim hatta 2011 e dair pek bişi yazmayacağım derken yeni yılın ilk saatlerinde bazı unutmamma gerekenleri hatırladım resmen yıkıldım. Yazdıklarına ek olarak tabi kendime yeni yılda kararlarımdan asla ödün vermeme gerektiğini de ben ekleyeyim. İnşallah güzel bir yıl olur.

    • teşekkür ederim kuzum hepimiz kendimizce 2011’in muhasebesini yaptık sanırım.. ne diyim umarım bunun sonunda açık hesapları kapatabilmişizdir (işletme okuduk ya öyle bakıyoruz bazen olaylara 🙂 )
      yeni yıl sana o güzel kalbinden geçen tüm güzellikleri nasip etsin inşallah güzelim mutlu yıllar hepimize öpüyorum..

  4. Frensesim benim, yine ağlamıyorum çişim geldi diye yalan söyleyecek bir hale soktun beni, hep yapıyosun bunu bana 😦 Uzun mesafelere rağmen yanında olduğunu hissetmek, hayatındaki varlığının değerini bilmek..seninle öğreniyorum bende bunları beraber farkına varıyoruz 🙂 Yeni yılın birgün öncesinden farkının sadece tarihteki rakamlar olduğunu düşünsemde bir umut deyip kayıveriyoruz beklentilerle dolu hayal dünyasına 🙂 Bir arada olmayı diliyorum kuzum nasıl olur bu bilmiyorum senin dileklerden yola çıkarak hayırlısı diyorum sadece. Yine düştü çenem yorum yapmak nedir bilmiyoruz biz sohbete çeviriyoruz hemen olayı 🙂 Son olarak kızıcam sana blogu uzun süre ihmal edip bu yazıyı geç görmemi sağladığın için yine de ı lev ye len 😀

    • çişine senin yea 😀 umutsuz yaşanmaz biliyoruz da ondan kuzum hayallerimizi de satmadık ya 🙂 hem elimizde başka ne var ki
      amin canım benim bir arada olalım inşallah hayırlısıyla güzelliklerle..
      yok ya asıl yorum uzun olanlar kısalar çerez takılma sen 😉
      valla o konuda haklısın ne diyebilirim ki fena ihmal ettim blogu farkındayım.. yazıyı da bilerek haber etmedim kendin gör diye ahhah ı lev ye maymun

  5. Senin yazılarını okumak huzur,sakinlik falan veriyor bana seviyorum:)
    Sanıyorum bu ilk yorumum hep sen yazdıktan çok sonra görüyorum yazılarını,bu sefer de öyle oldu ama olsun napalım:))
    Yalansız hayatı da özlemeyen yoktur ama elimizden tek gelen umursamamak, umursamamayı başarabilmek.
    Vee umarım bütün dileklerine kavuşabilirsin^^

    • oyy teşekkür ederim 🙂 böyle yorumlar da beni çok sevindiriyor..
      ne zaman gördüğünün hiç önemi yok bildiğim biz bloggerlar zamana takılmayız pek 😉
      yalansız hayat çok pembe bi düş yea söylemesek, dileklerimiz arasında saymasak olmaz fakat biliriz de gerçekleşmeyeceğini.. aynen umursamadıktan sonra hiç biri dert değil neyse ki 🙂
      teşekkür ederim ben de öyle umuyorum.. Dilerim senin de tüm dileklerin gerçekleşir.. Kalbimizden geçeni kaderimize yazsın Rab..

  6. Geri bildirim: Ev ahalisine hediyelerim^^ | Arwen Life..

Yorum bırakın